Falling Rose


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Selasa, 20 Disember 2011

Penyakit LUPA.. susahnya..tetapi kadang-kadang ada kebaikannya juga..

Lupa memang satu penyakit yang amat serius..kadang-kadang menjadi serius sehingga kita terlupa benda-benda yang amat penting untuk kita. Susahnya.. Buat kesekian kalinya aku terhilang lagi barangan yang agak penting juga sehingga menyebabkan aku tension...owh...penat sangat fikir.. kata mana aku letak. Dalam sekelip mata sahaja ianya hilang dalam pandanganku..owh penutup MP3.. Di mana kau..puasku cari sana sini..masa solat maghrib tadi sudah doa moga dipertemukan penutup itu. Tidak sanggup aku kehilangan barang aku lagi. Mungkin aku cuai...susah hati sangat. Selagi tidak ku jumpanya wahai penutup MP3ku.. terjadi lagi kejadian barang aku hilang, gara-gara aku lupa mana letak kunci rumah. Sedih sangat.. kunci itu kunci orang lain.. Dia sayang sangat dengan kunci itu. "akak jaga elok-elok tau kunci nie, banyak kenangan saya ngan kunci nie." Tapi sampai sekarang kunci itu tidak dijumpai.. Kunci oh kunci... di mana kau..Sedih sungguh.

Kebaikan Lupa
seandainya ada peristiwa ngeri yang berlaku contohnya kemalangan ngeri. Peristiwa itu akan menghantui kita sepanjang hayat sekiranya Allah tidak melupakan kita pada peristiwa yang buruk itu. Allah menciptakan setiap urusan di dunia ini bersebab.

......MP3 ku......yang hilang penutupnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan