Falling Rose


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Isnin, 19 Disember 2011

saling kebergantungan menghapuskan syak wasangka

Assalamualaikum..da lama tak update blog.. entahlah susah nak tulis..no idea..
nak cerita sikit pasal kawan-kawan, selama ada kat KTD nie..hurm...macam-macam ada. Dari yang baik kepada yang kurang baik. Dari yang boleh dijadikan ikhtibar sehingga ada yang boleh dikutuk.heheheehe.. itu aku yang kutuk tapi dalam hati lar..tidak sampai hati hendak kutuk depan-depan.
entahlah kadang ada juga terasa kawan-kawan nie depan kita baik, semua benda kita buat baik tapi belakang kita kata macam. Indah khabar dari rupa. Ada yang kata dia...dia kata aku,macam-macam. Pernah ada satu cerita lama yang pada aku boleh menyebabkan pergaduhan besar dengan seorang sahabat aku tu. Entahlah mana satu yang hedak didengar.. Penat!!!!Tapi apa-apapun ukhwah kami masih utuh. moga Allah kekalkan begitu. Bagi aku tidak semua insan sempurna. moga hidup kami saling lengkap melengkapi.
Pernah juga satu ketika rasa nak sangat habis cepat-cepat sem nie.. sakit hati, marah, dengki, tidak puas hati...macam-macam. 
Kalau mahu dikatakan sakit hati banyak kali sangat..namun aku fikir balik mungkin sikap aku sendiri yang menyebabkan aku sakit hati.. Aku ambik nasihat daripada dindaku Aiman. "Jangan fikir sangat pasal dosa yang orang lain buat akak,dia benci kita itu hak dia, yang penting masih ada yang sayang akak". tapi apa-apa pun memang susahkan kalau fikir siapa yang betul, siapa yang salah tapi saling memaafi dan saling kebergantungan antara satu ama lain adalah pelangkap ukhwah persahabatan kami Kuis Gen2 Ktd.. I love u all.. Moga kita sama-sama diberikan rahmat dan sentiasa berada bawah lindunganNya..InsyaAllah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan